Zwroty
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w Sklepie bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni, licząc od dnia wydania towaru (tj. od dnia odebrania towaru przez Konsumenta).
Umowy zwrotu
Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy
Konsument musi zwrócić towar Sprzedawcy w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
Konsument ponosi koszty zwrotu Towaru Sprzedawcy.
Zwracany towar powinien zawierać: Oryginalne, nieuszkodzone opakowanie. Kompletną zawartość zgodną ze stanem w chwili nabycia. Produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone bez jakichkolwiek śladów ich użytkowania. Paragon lub ksero faktury zakupu
Dołączone pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Zwrotu towaru należy dokonywać na adres Sprzedawcy: ul. Okszowska 41, 22-100 Chełm
Osobną kategorią produktów niepodlegających zwrotom są produkty realizowane na specjalne zamówienie. Jeśli zgłosiłeś chęć zakupu produktu z grawerem, aksessorja z Twoimi autorskimi zdjęciami i napisami , aksessorija z logo, czy niestandardowym wymiarze - żaden z tych produktów nie będzie podlegał prawu do zwrotu. Indywidualne zamówienie oznacza, że sklep zobowiązuje się do uruchomienia procesu produkcyjnego wedle wskazań klienta. Taki towar nie trafia do regularnej sprzedaży detalicznej, przez co nie może zostać zwrócony.
Towar uszkodzony w transporcie podlega wymiamie po zwrocie uszkodzenego towaru, lub przelew bankowy pod warunkiem, że nie ma produktu na wymianę. Nie podlega zwrotowi towar używany, uszkodzony w czasie eksploatacji lub bez fabrycznego opakowania.
Zwrot wpłaty
Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności (oprócz kosztów wysyłki), o ile towar będzie w stanie nienaruszonym, tj. w stanie takim, w jakim Konsument otrzymał go od Sprzedającego. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu przelewu bankowego.
Reklamacje
Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji. W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: protuning.pl@gmail.com lub drogą pocztową na adres ul. Okszowska 41, 21-000 Chełm
Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.